Gőzgenerátor - HARVIA Helix HGX - WiFi
Leírás
A HARVIA Helix HGX egy kompakt, mégis hatékony gőzfejlesztő magán- és nyilvános szaunákhoz, mérete: 2-28 m 3 .
A HARVIA Helix HGX generátor könnyen telepíthető. Kompakt kialakításának köszönhetően alacsony helyre is beépíthető. A HARVIA Helix HGX gőzfejlesztőt egy stílusos vezérlőegység vezérli. Vezérelheti a gőzfejlesztőt, az illatszivattyút, a világítást és a ventilátort.
A szállítás tartalmazza a gőzfejlesztőt, a vezérlőegységet (HARVIA Xenio WiFi), a hőmérséklet-érzékelőt és a gőzfúvókát (1 db).
Javasolt szauna mérete:
2,2 kW - 2-4 m 3
4,5 kW - 2-7 m 3
5,7 kW - 2-11 m 3
9 kW - 3-17 m 3
10,8 kW - 6-21 m 3
15 kW - 8-28 m 3
Beépítési diagram:
1. Vezérlőegység
2. Hőmérséklet érzékelő
3. Gőzcső
4. Gőzfúvóka
5. Vízellátó cső
6. Vízellátó szelep
7. Lefolyócső
8a. Kézi leeresztő szelep
8b. Automata leeresztő szelep (opcionális extra)
9. Padlóvízelvezetés ("törékeny")
10. Biztonsági szelep
11. Tápkábel
12. Aromapumpa
13. Gumidugó
14. üledékedény
Ehhez a gőzfejlesztőhöz megfelelő pótalkatrészek:
Technical specification
- Garancia (év) 3
- Vezérlőegység Vezérlőegység is tartozik hozzá, Beleértve
- Teljesítmény (kW) 2.2 - 15
- Legkisebb szaunakabin mérete (m³) 2
- Szauna maximális mérete (m³) 28
- Hossz (mm) 155
- Méretek magasság (mm) 320
- Méretek szélesség (mm) 600
- Súly (kg) 9
- Párolgás teljesítménye (kg / h) 2 - 20.1
- Csatlakozókábel (mm²) 5 x 1.5 / 5 x 2.5 / 5 x 6
- Tápfeszültség, fázis 230V 1N~ / 400V 3N~
Shipping information
Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.
A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.
A kiszállítás mindig elérhető.
Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.
A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.
A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.
A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.
A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.
Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Házhoz szállítás árak
A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.
Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).
A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.
A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.
Áruk gyűjtése
A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.
2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.
Az áru visszaküldése
Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.
Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:
1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.
2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.
3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen
Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.
Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.